Header Image
Home / Team van Edupos

Team van Edupos

Hanneke Oosting

Ik, Hanneke Oosting, ben onderwijskundig adviseur in het primair- en voortgezet onderwijs. Ik ontwikkel en implementeer onderwijsconcepten en ben expert in het vergroten van eigenaarschap, unitonderwijs, ontwikkelings- en doelgericht onderwijs en dit alles in een kansrijke leeromgeving waarin kinderen mogen ontdekken, ontwikkelen en zichzelf mogen zijn.

Ik begeleid diverse scholen vanuit mijn brede expertise, waarbij ik aansluit bij de (toekomstige) onderwijskundige visie van de school en teams hierin prikkel én uitdaag om net een stapje verder te gaan en teams hierbij in hun eigen kracht zet. De onderwijskwaliteit, de ontwikkeling en veiligheid van kinderen en leerkrachten staan hierbij altijd bovenaan.

Sinds januari 2016 ben ik zelfstandig educatief ondernemer en eigenaar van Edupos.

Anneke Grootenhuis

Mijn naam is Anneke Grootenhuis en sinds 2018 werkzaam voor Edupos. Hier houd ik mij voornamelijk bezig met Taakbeleid in het voortgezet onderwijs, Andere schooltijden in het basisonderwijs, opzetten van onderwijskundige beleidsplannen en ontwikkelwerk voor EXOVA.

Ik geniet van het ontwikkelen van nieuwe, maar vooral bruikbare materialen voor het gepersonaliseerd onderwijs! Voordat ik bij Edupos aan de slag ging, heb ik de master Onderwijswetenschappen aan de Universiteit Utrecht afgerond. Toch miste ik in deze studie het lesgeven. Daarom volg ik sinds een paar jaar ook een lerarenopleiding.
Het kennen van deze beide kanten van het werkveld helpt mij om scholen optimaal van dienst te zijn!

Saskia Nuij

Ik ben Saskia Nuij, een enthousiaste en creatieve onderwijsvernieuwer en leerkracht en ga graag buiten de gebaande paden om te ontdekken wat er mogelijk is in het onderwijs. Ik heb veel ervaring opgedaan als leerkracht en begeleider in het Jenaplan- en vernieuwingsonderwijs.

In mijn hoofd zitten altijd nieuwe ideeën en ik wil graag alle kansen benutten om het onderwijs zo mooi mogelijk te maken. Daarnaast vind ik het belangrijk dat onderwijs vooral betekenisvol en samenhangend is, dat daagt uit tot leren en prikkelt de nieuwsgierigheid. Wanneer kinderen de mogelijkheid krijgen om de wereld om hen heen te ontdekken en nieuwsgierig te blijven is dat een mooie basis voor de toekomst.

Graag denk ik met je mee over taalonderwijs, wereldoriëntatie, rekenen, gepersonaliseerd leren en leren door middel van spelen en bewegen.

Ik kan met je meedenken over het werken in units, gepersonaliseerd leren, digitale geletterdheid en het werken vanuit leerlijnen voor taal en rekenen.

Ester Musters

Mijn naam is Ester Musters. Ik ben ruim 20 jaar werkzaam in het onderwijs, vooral in de bovenbouw. Hier heb ik veel ervaring opgedaan in het ontwikkelen van eigentijds onderwijs. Mijn persoonlijke interesse ligt vooral op het didactische vlak. Hoe kun je het onderwijs zo inrichten dat leerlingen optimaal profiteren van het onderwijsaanbod?

Na het afronden van de master Onderwijsspecialist in de 21e eeuw, heb ik ook de auditor in Education behaald.
Het werken bij Edupos geeft mij de kans om deze 3 punten te verbinden en verder dan mijn eigen leslokaal uit te dragen. Ik houd me vooral bezig met ontwikkelwerk voor EXOVA. Daarnaast ben ik inzetbaar om teams te begeleiden die stappen willen maken naar het verbeteren of verrijken van hun onderwijs.
Met de werkervaring in de praktijk, in combinatie met de kennis vanuit de master en de kaders die de inspectie stelt, kan ik vanuit verschillende invalshoeken meekijken, meedenken en helpen met de hulpvraag die vanuit scholen komt.

Top